Serious Pleasure
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.




Join

Ga naar beneden

Join Empty Join

Bericht  Brecht83 vr 12 jun 2009 - 13:55

Beste,

De Server6 is nog pril, dus ik ben nog altijd op zoek naar een Alliantie. Waarom ik en niet iemand anders?

In de eerste plaats omdat ik enorm veel plezier aan het spelletje beleef. Ik speel sinds maart, dat was op S3 en op de .com op S5. Om persoonlijke redenen heb ik die accounts moeten deleten, maar toen S6 on kwam kon ik het niet weerstaan me weer in te schrijven.

In de tweede plaats omdat ik een regelmatig speler ben. Ik kom normaliter minstens enkele keren per dag online en neem het spel relatief serieus. Of ik kan het op een degelijke manier spelen, of ik speel het niet.

Tot slot ben ik ook een pro-actieve speler. Daarmee bedoel ik dat ik regelmatig de fora bezoek en heel graag deelneem en meedenk aan acties.

Ik moet ook eerlijk zijn, ik ben vlak naast een speler gelegen die lid is van Alliantie nr.2 in de ranking :p het jammere daaraan is dat mijn knuppelvechters regelmatig verdwenen bleken als ik na een tijdje terug online kom checken. Dus voorlopig heb ik geen legers meer. Ik ben nu wel in staat om speervechters te maken, wat ik vanaf maandag ga doen om de aanvallers af te houden en zeker mijn buur. Omdat ik regelmatig online kom valt er bij mij ook niets te rapen, dus men komt ook doorgaans niet terug. Ik hoop om mee met de bescherming van de ally terug snel een leger uit te bouwen en op die manier op alle niveau's van nut zijn voor de alliantie.

Vriendelijke groeten, ik wacht met spanning op een antwoord.

Brecht83

Brecht83
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Join Empty Re: Join

Bericht  Gast vr 12 jun 2009 - 20:38

in behandeling dus slotje. alle communicatie verloopt verde via igm.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum